Mulheres Nacionalistas Galegas estaremos o 17 de maio em Compostela luitando pola nossa lingua sob a legenda:
Â
               SOMOS FEMINISTAS E A NOSSA LINGUA TAMBEM
Um idioma é a cosmovisom dumha comunidade de falantes. Cada idioma apreende-nos umha certa conceiçom do mundo e com ela transmite-se parte do pensamento, do jeito de agir e sentir que tem umha sociedade. Ao mesmo tempo a lÃngua actua no interior da pessoa, servindo de veÃculo de articulaçom do pensamento conformando o que chamamos funçom de identidade.Um idioma é a cosmovisom dumha comunidade de falantes. Cada idioma apreende-nos umha certa conceiçom do mundo e com ela transmite-se parte do pensamento, do jeito de agir e sentir que tem umha sociedade. Ao mesmo tempo a lÃngua actua no interior da pessoa, servindo de veÃculo de articulaçom do pensamento conformando o que chamamos funçom de identidade.
A medida que apreendemos umha lÃngua imo-nos informando do mundo que nos rodeia e a conceiçom da realidade que nos transmite vai condicionar as nossas formas de pensar, ser e estar.
Umha realidade social conformada polo patriarcado manifesta umha discriminaçom de género que se reflicte numha conceiçom do mundo androcéntrica; o ser humano masculino considera-se como centro do universo e fai equivaler o masculino ao humano em geral….
Â
Â