Arquivo MNG

Publicaçoes MNG

Web design

Fusce sagittis et nisi in feugiat

SEO Services

Fusce sagittis et nisi in feugiat

eCommerce

Fusce sagittis et nisi in feugiat

Social media marketing

Fusce sagittis et nisi in feugiat

Advertisement

Fusce sagittis et nisi in feugiat

25 novembro: rematar as agressons , abortar o patriarcado

por | Nov 23, 2009 | Uncategorized | 0 comentarios

açom rede feminista galega em compostela o 28 de novembro do 2.009                     enlace com fotogaleria rizlinha

rede feminista galega

Convidamos a assistir às jornadas sobre o aborto desde umha perspectiva de género que vam ter lugar em Vigo na Casa das mulheres o 27 de novembro às 19:00 h. com entrada libre até completar aforo , nas que contaremos com:

Jose Luis Doval Conde (chefe do serviço de ginecología de Ourense)

Doris Benegas Haddad (feminista e advogada)    

 

Neste 25 de novembro volvemos a ter que lembrar a violência de género e imos seguir denunciando que aínda queda muito que fazer. Despois de anos de luita as mulheres conseguimos que se aprovaram leis específicas que reconhecem a violência de género como um problema social que tem a sua origem nas normas estabelecidas na cultura patriarcal.

Mas aínda nos queda muito que mudar para rematar com as agressons machistas. Para nós as violaçons e agresssons sexuais, os malos tratos físicos e psíquicos, o controlo sobre a nossa sexualidade, a discriminaçom salarial, a feminizaçom da pobreça, a falta de reparto equitativo nas tarefas domésticas, a negaçom do nosso direito a decidir livremente sobre a nossa saúde reproductiva, as dificuldades “extra” para a participaçom social e a vida pública, a continuidade das exigências de rol e a escasa atençom efectiva que todo isto provoca nas instituçons forma parte da nossa vida cotiá.

Nos últimos tempos ante o debate do anteprojecto de lei do aborto assistimos a umha campanha em contra de que as mulheres poidamos decidir interrumpir voluntariamente o embaraço. Isto constitue sem dúvida umha agresson aos diretos básicos, à capacidade de decidir como pessoas de pleno direito, mas tambem é um recordatorio do muito que nos queda por combater, do muito que nos queda por construir para chegar a viver num mundo mais justo, solidario, feminista.

Acude o sábado 27 às 11:30 h na praça do pam – Cervantes- Compostela açom feminista convocada pola rede feminista galega.

Actividades convocadas pola MMM : http://www.feminismo.info/webgalego/  Â