Escolha uma Página
Feminismo em Rede: twitter para a açom feminista!

Feminismo em Rede: twitter para a açom feminista!

Já podes te cadastrar na jornada formativa Feminismo em Rede: twitter para a açom feminista. Aqui vas encontrar todas as informaçons necessárias para te inscrever.

Dia: 19 de outubro de 2013
Lugar: Casa das Mulheres Vigo (Rua Romil).
Inscriçom: Gratuita. Praço límite 8 outubro.

Em MNG cremos que se devem buscar novos jeitos de ativar a participaçom e a formaçom das mulheres com vontade de artelhar dinâmicas que persegam a melhora dessa realidade. Partimos do convencimento de que formaçom e informaçom constituem um marco ótimo para que fluam as diversas ideias e propostas de cambio social e as mulheres temos que ser protagonistas ativas deste cambio.

É por isso que apostamos por um enfoque participativo. A nossa experiencia confirma-nos a importância de otimizar os processos de formaçom e informaçom para fazer chegar à cidadania as nossas propostas. O coletivo MNG considera necessário formar ás mulheres em questons relacionadas com a nossa participaçom social, com os nossos direitos… para a nossa achega ativa no cambio social.

Conteúdos

Obradoiro: Como liala em twitter? Noçons básicas (11:00 a 13:30 h)
Imparte: Paula Rios Curbeira
O obradoiro está pensado para nos iniciarmos no uso de twitter e para participar só precisas cubrir a ficha de inscriçom e trazer o teu portatil o un smartphone.

Mesa de experièncias: Twitteiras feministas: aprendendo a organizar-nos e luitar na Rede (17:00 a 19:30 h)

Participaram: @CCeives @reimondez @SinGENEROdDUDAS @feminismogaliza
Ciberfeministas con experiencia em formaçom e a elaboraçom de materiais didáticos. Direitos Humanos. RSE. Género e TIC e Redes de conhecimento.

Processo de inscriçom

  • Preenche o formulário mais abaixo ou enche a ficha que podes descarregar aqui e envia um escaneado ou uma imagem dela a mngvigo[@]hotmail.com
  • O prazo para inscriçom é até 8 de outubro
  • Receberás um correio de confirmação no email que nos tiveres fornecido no formulário de inscrição (verifica se o endereço que nos envias é correto ou não poderemos contactar contigo)

Bule!!! as praças som limitadas até completar aforo.

Vemo-nos nas redes! ;-D

[contact-form-7 id=”1184″ title=”Formulàrio de inscriçom”]

Share This