Escolha uma Página

 junho-2010-go-lei-maternidade-compostela-22-junho005.jpg

Desde MNG queremos dar os nossos parabéns a todas as mulheres e homes que se tenhem mobilizado neste passado 25 de julho na defesa dos nossos direitos como naçom .
Estamos a viver umha situaçom muito complicada onde o capitalismo nom se  resigna a meros recortes aqui e acolá,  o que estám querendo fazer é impor  um novo modelo do capitalismo totalmente  selvagem,  no que as classes trabalhadoras , os direitos dos povos e sobre todo ás mulheres perderiamos  direitos que graças a grande número de luitas do feminismo  tinhamos conquistado.
Por isso nom é de extranhar a contundência que  empregárom as â??suas forças da orde â?? em reprimir a diferentes sectores, mas sobretodo empregarom especial brutalidade contra as mulheres e especialmente com as moças.
O capitalismo e o patriarcado como sempre aliados, colhidos da mam, utilizando a sua cara mais violenta em contra das mulheres, da nossa língua, do feminismo, utilizando expressons totalmente sexistas .
As mulheres estamos cada vez mais presentes a nível público, nom só em organizaçons feministas senom em todos os movementos sociais e políticos e isto nom entra nos planos do novo modelo de capitalismo que querem impor, o mais salvagem e reaccionário , onde as mulheres teríamos o papel de  nais e esposas fechadas na casa.
Estamos em tempos difíceis, mas estamos seguras que a resposta desde o feminismo galego vai a estar a altura das circunstáncias. Temos que ser quem de reflexionar,  de aunar forças, de respostar e amossar que o feminismo galego imos estar sempre na defesa de umha Galiza livre e nom patriarcal.
 

consultar ligaçom :  

 http://www.rebelion.org/noticia.php?id=110463                      

  Â