Escolha uma Página

O Roteiro em Feminino Sons de mulleres” é umha iniciativa de  Mulheres Nacionalistas Galegas que tem como objectivo visibilizar ás mulheres que, individual ou colectivamente, tecerom a história de Vigo. Leva-nos por quince pontos, situados, fundamentalmente no casco histórico polos que dum ou doutro jeito, as mulheres deixarom a súa pegada e a súa contribuçom á identidade de Vigo, aínda que a própria história da cidade as tenha silenciadas.

Ao elaborar este Roteiro comprobamos como a nossa cidade medrou coa força, co valor, co compromiso, coa solidariedade e a valentía das mulheres que fixerom do seu labor umha achega ao desenvolvemento, social, económico, ideológico e cultural.

No Roteiro há espaços que som froito das reivindicaçons e do trabalho máis recente do Movemento Feminista: a Praça 8 de Março, a Biblioteca Feminista ou a Casa das Mulheres; lugares que recuperam a memória de mulheres vítimas da repressom franquista: Urania Mella, Olimpia Valencia ou Rosario Hernández -A Calesa-, que luitarom pola liberdade nas rúas da cidade, nos sindicatos e na vangarda cultural e mesmo nas barricadas da resistência.; espaços de Pedagogas que defenderom os direitos das mulheres, luitando por umha educaçom que aínda hoje é sonho de futuro: Concepción Arenal, Ernestina Otero ou Antia Cal; lugares de creaçom artística e literaria, como foi a imprensa de Juan Compañel onde Rosalía de Castro sacou do prelo em 1863 “Cantares gallegos”; e lugares que reconhecem o compromisso político,  o trabalho nas conserveiras, na ribeira do Berbés ou as ostreiras, nos lavadoiros comunais ou nos mercados, ou ás mulheres que tiverom que emigrar.

Desde a nossa vontade Feminista as mulheres ás que adicamos este Roteiro som umha referência na luita Antipatriarcal e na construçom dum mundo máis Livre e Solidario.

O Concelho de Vigo, assumiu a sinalizaçom deste Roteiro em Feminino ‘Sons de Mulleres’ e assim o próximo sábado 15 de dezembro ás 12:00h realizara-se a inaguraçom das mesmas.

Este ato terá lugar no ponto nº 14 Espaço contra a Violência de Genéro (situado na Rúa Ronda de Dom Bosco ao lado do Marco). Caso o tempo nom acompanhar celebrara-se no interior Marco.

Convidamos-vos a participardes e aguardamos poder contar com a vossa presença