Escolha uma Página

greve-geral-na-galiza.jpg

Estamos assistindo a umha situaçom de crise estructural do sistema capitalista no seu conjunto que está ao borde do colapso e da que pretendem sair cargando sobre as costas das persoas mais desfavorecidas o custo da sua avaricia. Encaminham-nos cara um futuro onde as desigualdades cada vez som mais profundas. A pobreza esta globalizada e sufrem-na as mulheres fundamentalmente.
O governo do PSOE, com o apoio do PP, plegou-se totalmente aos intereses do gram capital e com a desculpa da crise estam a impor recortes sociais e de direitos. Pola contra, os causantes desta situaçom estam a receber do Estado ajudas de milhares de milhons de euros.
As verdadeiras vítimas desta crise, estamos a pagar estas reformas a costa dos nossos direitos e dos nossos petos. Como ejemplos: a eliminaçom da ajuda de 426 euros as pessoas paradas sem subsídio nem prestaçom por desemprego; a subida dos serviços básicos (luz, gás…); o aumento da precariedade com a reforma laboral; a suba da imposiçom indirecta máis regresiva; a iminente reforma das pensons ; â?¦ .
O sistema P�BLICO de pensons goza de boa saúde, com um superávit em 2009 de 8.500 milhons de euros, e um Fundo de Reserva, os excedentes da Seguridade Social, de 65.000 milhons de euros (6% do PIB).

para ler mais: que-nom-decidam-por-nos.pdf

Share This