Services

How can we help you?

Web design

Fusce sagittis et nisi in feugiat

SEO Services

Fusce sagittis et nisi in feugiat

eCommerce

Fusce sagittis et nisi in feugiat

Social media marketing

Fusce sagittis et nisi in feugiat

Advertisement

Fusce sagittis et nisi in feugiat

28 junho visibilidade lésbica liberdade sexual

by | Xuñ 25, 2009 | Uncategorized | 0 comments

 signo-lesbi.jpgPorque esta sociedade  tem por norma a heterossexualidade, e se nom mostramos que existimos, somos ignoradas:
– o que nom se vê nom existe
– o que nom se conhece dá medo, ódio e desperta fantasias negativas.
Em outras palavras alimenta a discriminaçom. Para contrastar esse movimento há  que criar  um movimento de Resistência e Luita.
Como toda cultura â??invisívelâ?, ignorada, pouco conhecida, nom tem ainda muitas imagens próprias. Entendemos que para a identidade lésbica é fundamental ter modelos próprios e para a luita lésbica é fundamental referendar a sua trajetória.
Quado as lésbicas som chamadas  â??gaysâ? ou  â??homossexuais â?, está se falando unicamente de umha orientaçom sexual diferente da norma, mas quando falamos de lésbicas, acrescenta-se umha outra conotaçom. Na sociedade patriarcal, onde o importante sempre é o masculino e também, um ato de resistência, de rebeldia, de dizer: nom queremos ser iguais, nom queremos ser como a norma, a sua sociedade nom nos interessa. Olhem pra nós, nós sim podemos! Existimos e aqui estamos subvertendo os conceitos e valores que esta sociedade dá as mulheres.
Combater a invisibilidade lésbica significa mais  que trazer ao público questons privadas ou fazer abordagens sobre a sexualidade. Significa expor a necessidade de ampliar a luita por direitos. Fazer da relaçom entre mulheres um mito é produto dum sistema educacional, que nom aborda a sexualidade apenas nas aulas,  limitando o assunto a reproduçom humana, de maneira carregada de machismo que é incapaz de preparar as pessoas  para o livre exercício da sua sexualidade de maneira segura.
A saúde pública nom tem política mínima para assistir à mulher lésbica,  pois as pessoas  profissionais nom tenhem preparaçom para lidar  com tais especificidades e nom há estrutura para tal.
A  educaçom  e a saúde pública tenhem que tratar a sexualidade de maneira livre de preconceitos e respeitando as especificidades das lésbicas, permitindo o exercício livre e seguro da sexualidade.
Há que combater qualquer forma de discriminaçom, opressom e assédio moral nos postos de trabalho, nos centros de ensino,�.  
E  por isto que entendemos importante reivindicar a palavra lésbica e a Visibilidade, , para  afirmar a nossa rebeldia numha sociedade que nom as contempla, de demonstrar as forças que temos para a construçom de um mundo melhor.
london-lesbi.jpg

 

Â